måndag 26 januari 2009

rullbrädan

rullbräda-bräda av trä med tillhörande hjul fästa på brädans undersida.

rullbrädan

man kan lätt nå höga hastigheter med hjälp av en såkallad rullbräda. farten generera i tidom att förvandlas. förvandlingen kan hävas med goda vänner och berusningsdryck.

stunden-något som är svårt att fånga.

rullbrädesår-ett slags skrubbsår uppkommet på någon av axlarnas yttre översida.

dokumentation av rullbräda modell längre.

fotografi 1: iman (god vän) på rullbräda.

fotografi 2: jag har fångat stunden.

fotografi 3: rullbrädesår.

3 kommentarer:

  1. vad fint att du finns här! den där dagen minns jag. jag saknar den lite.

    SvaraRadera
  2. det här blir tredje gången gillt. som jag skriver några rader här ju. är jag korkad?
    puss o knull

    SvaraRadera
  3. fasen va gött! visste inte att du hade en blogg. skrev precis till sofia att ni borde lägga upp mer av all bra konst o foton ni gör! jag vill ha mer! och kom ihåg vad jag sa till dig i lördags! kör, kör kör!

    SvaraRadera